Maandag 15 september vervolg. - Reisverslag uit Luxemburg, Luxemburg van Peter Prins - WaarBenJij.nu Maandag 15 september vervolg. - Reisverslag uit Luxemburg, Luxemburg van Peter Prins - WaarBenJij.nu

Maandag 15 september vervolg.

Door: ptp

Blijf op de hoogte en volg Peter

15 September 2014 | Luxemburg, Luxemburg

Ik moest even kijken of net nu wel werkt. Doet het. Bij het verlaten van de vorige camping in Quembey. Liet ik de euroteken voor de electriciteit achter. Onbewust overigens. Toen wij hier, hier is St. Vallier aan de Rhône, aankwamen had de campingbaas gelukkig een unit beschikbaar. Vandaag hebben wij bij een caravanboer een nieuwe kunnen aanschaffen.
Ik heb gezien, dat qua temperatuur Nederland het momenteel niet onderdoet voor de Ardèche/Drome, maar wij hadden hier vanmiddag toch 26 graden en nu bijna 6 uur en ik kijk op de thermometer is net nog steeds. 21 graden en dat komt on
Maat we wat lichte regen hebben gehad. Morgen vertrekken we hier en gaan dan naar Meyras, een plaatsje aan de Ardèche . De foto bijgevoegd is gedurende een garnalen pellerij, je wordt daar erg dorstig van. Caravan rijden voelt na drie jaar ontwenning als van ouds. Ik wil nu eindigen met het uitroepen van vive La France


  • 17 September 2014 - 19:20

    Peter Prins:

    Zooooo ff gelezen.
    Je moet er wel wat meer foto's op zetten hoor.
    Waar zit je nu? Hier vandaag ook weer een heerlijke zomerse dag..... jammer dat ik de gehele dag moest werken. Op dat moment verlang ik ook wel naar mijn pensioen.... Maar dat zal in de wintermaanden wel anders zijn....:)
    Have fun!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Luxemburg, Luxemburg

Frankrijk 2014

Rondreis door Frankrijk met het accent op het zuidelijk deel, met het oog op de verwachte hogere temperaturen

Recente Reisverslagen:

07 Oktober 2014

07102014

06 Oktober 2014

06102014

30 September 2014

30092014

21 September 2014

21092014

17 September 2014

17092014
Peter

Pensionado Reislustig Nieuwsgierig Levensgenieter

Actief sinds 09 Sept. 2014
Verslag gelezen: 184
Totaal aantal bezoekers 4746

Voorgaande reizen:

08 September 2014 - 09 Oktober 2014

Frankrijk 2014

Landen bezocht: